Mjölby kommun, länk till startsidan

Publicerad:

Vi vill bli bättre för dig

Just nu genomför vi en servicemätning för att ta reda på vad du som invånare tycker om kommunens service och bemötande.

Du som har varit i kontakt med Medborgarservice via telefon eller e-post får svara på en kort enkät.

– Vi vill göra det enkelt och smidigt att få hjälp av oss, säger Maria Karlsson, enhetschef på Medborgarservice.

Servicemätningen består av tre korta frågor om bemötandet från kommunen och hur enkelt det var att få svar på din fråga. Det finns också möjlighet att lämna synpunkter på vad vi kan förbättra.

– Din synpunkt är viktig för oss. Det hjälper oss att bli ännu bättre så att vi kan utveckla vår service, säger Maria Karlsson.

Undersökningen genomförs av Sveriges kommuner och regioner (SKR) och totalt deltar cirka 90 kommuner. Mjölby kommun är med regelbundet för att säkerställa att vi utvecklar vår service.

Servicemätningen börjar den 17 mars och pågår till den 15 maj. Resultatet publiceras på kommunens webbplats.

Mer information

Undersökningar

Kontakt

Medborgarservice
Telefontider
Måndag–torsdag: 7.30–16.30Fredag: 7.30–16

Uppdaterad: