Mjölby kommun, länk till startsidan

Publicerad:

Hjälp oss att bli ännu bättre

Just nu pågår en servicemätning där vi vill veta vad du som invånare tycker om kommunens service och bemötande.

Man och kvinna står i en reception.

Micael Thunberg, verksamhetsutvecklare på kommunledningskontoret och Maria Karlsson, enhetschef på Medborgarservice.

Mätningen går ut till dig som har ringt eller mejlat Medborgarservice.

– Vi vill ständigt jobba med att förbättra oss genom att vara enkla, smidiga och ge ett gott bemötande, säger Maria Karlsson, enhetschef på Medborgarservice.

Servicemätningen består av tre korta frågor om bemötandet från kommunen och hur enkelt det var att få svar på din fråga. Du kan också lämna ett medskick om det finns något som vi kan förbättra.

– Det är jätteviktigt att vi får veta vad våra invånare tycker om kommunen. Svaren hjälper oss att bli ännu bättre så att vi kan utveckla vår service, säger Maria Karlsson.

Servicemätningen genomförs av Sveriges kommuner och Regioner (SKR). Cirka 90 kommuner deltar i undersökningen. Mjölby kommun medverkar regelbundet i dessa mätningar för att kontinuerligt hitta var och hur vi kan förbättra servicen till våra invånare.

Mätningen började i slutet av mars och kommer att pågå till maj. Resultatet kommer att publiceras på kommunens webbplats.

Kontakt

Medborgarservice
Öppettider
Måndag–torsdag: 7.30–16.30Fredag: 7.30–16

Uppdaterad: